+381 11 25 22 710 381 60 522 3152 info@flamingotravelklub.rs

KUĆA ADRIANA – Nei Pori

Info i rezervacije: 060 522 3152

Kuća Adriana, Nei Pori – Opis 

Lokacija: Kuća Adriana se nalazi u mirnom okruženju oko 250 metara od velike peščane plaže. Okružena je bujnim zelenilom, a u blizini su dobro snabdeveni veliki i mini-marketi.

Struktura:

  • 1/2 studio: dva standardna ležaja,
  • 1/4 duplex: odvojena kuhinja, u obe sobe se nalazi francuski ležaj
  • 1/5 duplex: odvojena kuhinja, u jednoj sobi francuski ležaj u drugoj sobi francuski i jedan običan ležaj

Opis: Smeštajne jedinice se nalaze na visokom prizemlju,  opremljene su kuhinjama, TV aparatima i klima uređajima. Posteljina je sastavni deo opreme, a gosti donose svoje peškire. O higijeni smeštajne jedinice se staraju putnici za vreme njihovog boravka u istoj.

Dodatni sadržaji: Kuća Adiana poseduje Wi Fi. Organizator ne prihvata odgovornost u slučaju profesionalne potrebe korišćenja bežičnog interneta u vilama iz svoje ponude. Parking se nalazi ispred vile.

Klima uređaj: doplata 5 € dnevno po smeštajnoj jedinici.

GPS: 39°58´40.05´´N – 22°38´41.29´´E

KUĆA ADRIANA– najam apartmana/studija po osobi NEMA DINARSKOG DELA
prevoz nije uključen u cenu, osim za aranžmane označene sa *

POLAZAK 29.05 08.06 18.06 28.06 08.07 18.07 28.07 07.08 17.08 27.08 06.09 16.09
POVRATAK 08.06 18.06 28.06 08.07 18.07 28.07 07.08 17.08 27.08 06.09 16.09 26.19
DANA/NOCI 10* 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10*
DPL 1/5 60 72 86 92 115 135 135 135 115 80 70 60
DPL 1/4 80 85 100 115 130 165 165 165 145 100 80 70
STD 1/2 105 115 125 185 210 235 235 235 200 170 120 90

 

Termini označeni sa * predstavljaju paket aranžman (najam + prevoz) i nemaju umanjenje za sopstveni prevoz.
Korišćenje klima uređaja nije uračunato u cenu iz tabele, doplaćuje se po želji na licu mesta, 5 evra po danu.
Dete do 2 godine gratis smeštaj i prevoz, 1. dete od 2 do 12 godina na zajedničkom ležaju – plaća autobusku kartu prema mestu polaska.
Boravišna taksa 0,5 evra po danu, po smeštajnoj jedinici – plaća se na licu mesta.
Kuća poseduje Wi-Fi, ali organizator putovanja ne može garantovati brzinu i kvalitet interneta.

Info i rezervacije: 060 522 3152

Autobuski_prevoz-1

PROGRAM PUTOVANJA:

1.dan Polazak iz Novog Sada prema odabranom datumu iz tabele. Informacija o tačnom vremenu polaska dobija se u agenciji 2 dana pre polaska. Pauze su predviđene na odmorištima duž autoputa u trajanju od 15 min. do 45 min. u skladu sa uslovima na putevima. 2.dan Dolazak u prepodnevnim časovima, ulaz u smeštajnu jedinicu od 14:00 časova i boravak u izabranom objektu na bazi uplaćenog broja noćenja u apartmanu/studiju. 12. dan Prema datumu iz tabele, napuštanje smeštaja do 09:00 časova. Polazak za Srbiju (za tačno vreme povratka, informacija se dobija od predstavnika agencije kao i na info tabli smeštajnog objekta). Vožnja kroz Grčku i Makedoniju prema Srbiji. Pauze su predviđene kao i u dolasku. Dolazak na mesto polaska u večernjim/jutarnjim časovima.

CENA ARANŽMANA PO OSOBI OBUHVATA:

  • najam izabranog smeštaja na bazi 6/10/16 noćenja
  • samo za paket aranžmane – prevoz autobusom turističke klase na relacijama navedenim u programu putovanja
  • usluge licenciranog pratioca grupe
  • usluge predstavnika organizatora putovanja ili ino-partnera na destinaciji
  • troškove organizacije i realizacije aranžmana

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

  • autobuski prevoz, za aranžmane na bazi najma
  • boravišna taksa 0.5eur/dan u apartmanima svih kategorija
  • međunarodno zdravstveno osiguranje (Generali/Uniqa/Sava – izdaje se u agenciji, osigurana suma je 30.000 €)
  • održavanje higijene smeštajnih jedinica tokom boravka kao i sredstva za higijenu

NAČIN PLAĆANJA:

Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj
protivvrednosti po srednjem kursu NBS.

USLOVI PLAĆANJA:

putnici imaju mogućnost da se pre uplate aranžmana odluče za jedan od
načina plaćanja koji im odgovara, a koji se ne može naknadno menjati:

  • 30% prilikom prijavljivanja, ostatak najkasnije 15 dana pre polaska na put. Ukoliko ugovarač ne izvrši uplatu ostatka duga u predviđenom roku, smatra se da je odustao od korišćenja aranžmana uz primenu Opštih uslova putovanja – stavka otkaza aranžmana.
  • Na rate čekovima građana: 30% prilikom prijavljivanja, ostatak čekovima u jednakim mesečnim ratama (čekovi se ispisuju i deponuju 15 dana pre polaska na put i ne mogu se deponovati naknadno) datumirani na 15. u mesecu, zaključno sa 15.11.2020.
  • Administrativnom zabranom: u jednakim mesečnim ratama do 15.12.2020. bez uvećanja ostatka duga.
  • Plaćanjem kreditnim karticama
  • Administrativnom zabranom na PENZIJU: u jednakim mesečnim ratama do 15.12.2020. bez uvećanja ostatka duga.

Napomene:

  • Promena datuma putovanja, kao i promena smeštaja, tretiraće se kao otkaz putovanja.
  • Troškovi promene već potvdjenih rezevacija (zamena putnika, način prevoza, mesto ulaska i slično) su 1000 dinara po rezervaciji.
  • Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj smeštajne jedinice, sedište u autobusu ili avionu, ukoliko to nije predviđeno cenovnikom i Programom putovanja uz mogućnost doplate.
  • Na dodatne usluge (doplata za klimu, transferi itd.), iskazane u cenovniku, ne odobravaju se popusti.
  • U objektima gde je naglašeno postojanje Wi Fi-a, Organizator putovanja ne može garantovati kvalitet i brzinu protoka internet konekcije.
  • U slučaju nedovoljnog broja putnika na prevozu, postoji mogućnost transfera drugim vozilom sa dela puta do (ili sa) destinacije.
  • Maloletna lica, ukoliko putuju bez oba ili sa jednim roditeljem, bi trebala  imati saglasnost roditelja koji ne putuje, overenu u opštini ili sudu.

Ostale napomene:

Turistička taksa:

Poštovani putnici i kolege, Ministarstvo turizma Republike Grčke  je uvelo turističke takse za sve turiste (od 01.01.2018.) koji će boraviti u ovoj državi.Informacije povodom plaćanja turističke takse za smeštajne jedinice su sledeće:Hoteli 1* i 2* 0.50eur dnevno po smeštajnoj jedinici
Hoteli 3* 1.50eur dnevno po smeštajnoj jedinici
Hoteli 4* 3.00eur dnevno po smeštajnoj jedinici
Hoteli 5* 4.00eur dnevno po smeštajnoj jedinici
Studiji/apartmani 2* 0.25eur dnevno po smeštajnoj jedinici
Studiji/apartmani 3* 0.50eur dnevno po smeštajnoj jedinici
Studiji/apartmani 4* 1.00eur dnevno po smeštajnoj jedinici
Kategorija studija i apartmana obeležava se ključevima (simbol ključa) i može ih biti maksimalno četiri, dok se kategorija hotela obeležava zvezdicama i može ih biti maksimalno pet.

Ova taksa se naplaćuje putnicima na licu mesta, nakon dolaska u smeštajne objekte od strane vlasnika/recepcije u samom smeštajnom objektu. Turistička taksa nije sastavni deo aranžmana u organizaciji turističke agencije organizatora i ni jedan aranžman je neće sadržati. Mi, kao organizator putovanja, zadržavamo odgovornost da svoje putnike i saradnike obavestimo o preciznim iznosima turističke takse, kao i načinu naplate iste.

Predstavnik na destinaciji:

Organizator putovanja i partnerska agencija na destinaciji obezbeđuju po jednog predstavnika agencije koji govori srpski jezik i čiji je posao da dočeka/isprati svaku grupu, kao i da bude na usluzi putnicima oko davanja  neophodnih informacija i pomoći na licu mesta. Predstavnik nije obavezan da sve vreme provodi sa putnicima, nego u slučaju potrebe putnici ga kontaktiraju posredstvom telefonskog poziva ili odlaskom do mesta dežurastva.Predstavnik na destinaciji stacioniran je na mestu koje je najoptimalnije za putnike na destinaciji (kancelarija partnerske agencije, recepcija ili drugo mesto pogodno za posetu putnika). Ukoliko Predstavnik sa putnicima sklopi bilo kakav ugovor/dogovor koji nije deo Ugovora sklopljenog u prostorijama Organizatora ili kod Ovlašćenih subagenata, Organizator putovanja neće imati nikakve obaveze vezane za taj ugovor/dogovor. Ukoliko putnik ima reklamaciju na licu mesta, obavezno je prijaviti Predstavniku kako bi isti, zajedno sa Organizatorom odmah reagovao i reklamaciju uklonio u najkraćem mogućem roku. Reklamacije vezane za eventualne kvarove u smeštajnim jedinicama i slično, koje nisu prijavljene na licu mesta, a koje putnici prijave po dolasku u Srbiju neće biti uzete u obzir. U svakom smeštajnom objektu se nalazi INFO TABLA (jasno obeležena) gde putnici mogu pronaći sve neophodne informacije o destinaciji, kao što su:

  • broj telefona predstavnika, partnerske agencije, lekarske ordinacije, lokalne taksi službe I td.
  • U slučaju da putnici ne mogu da telefonom dobiju predstavnika  neophodno je kontaktirati partnersku agenciju (čiji kontakt se nalazi na info tabli) ili Organizatora putovanja (čiji se broj telefona nalazi na info tabli, Ugovoru o putovanju, vaučeru  itd.). Predstavnik na destinaciji
    radnik je u partnerskoj agenciji, a zadužen za prihvat-smeštaj-servis putnika Organizatora putovanja.

Smeštaj putnika u objekat:

  • Najranije posle 14:00 č. na dan početka korišćenja usluge, napuštanje objekta na dan završetka korišćenja usluge do 09:00 č. po lokalnom vremenu
  • Poslednjeg dana boravka, posle napuštanja objekta, vrši se popis inventara, ukoliko je načinjena šteta ili nedostaje deo inventara, korisnik aranžmana je u obavezi na licu mesta da nadoknadi štetu u celosti.
  • Uz ključ se uglavnom dobija i privezak za struju. Po izlasku iz smeštajnih jedinica, molimo Vas da ključ ostavite u bravi. U slučaju da putnik izgubi ključ , zamena iznosi 10 evra, a ukoliko izgubi karticu, zamena iznosi 50 evra.
  • Kvarove odmah prijaviti vlasniku objekta
  • Higijenu u objektu održavaju korisnici aranžmana
  • Otpatke i toalet papir odlagati u korpu koja je predviđena za to (ukoliko je jasno naznačeno)
  • Peškiri, toalet papir i ostali higijenski pribor nisu sastavni deo sobe na svim destinacijama, informišite se u agenciji
  • Promena posteljine u toku boravka putnika nije obavezna po Ugovoru o smeštaju i lokalnom Zakonu o turizmu. Molimo da se o ovome raspitate u agenciji
  • Poslednjeg dana boravka, ispraznite Vaše kante za smeće
  • Molimo Vas da se od 14:00 č. do 17:30 č., svakog dana pridržavate kućnog reda.
  • Zdravstveno osiguranje putnika pokriva nadležna osiguravajuća kuća
  • Zdravstveno osiguranje nije sastavni deo aranžmana, može se naknadno uplatiti kod Organizatora putovanja, agencije Subagenta ili direktno kod osiguravajuće kuće.
  • U slučaju zdravstvenih problema, a kada nema polisu osiguranja – putnik sam snosi sve troškove lekara i ostale eventualne troškove. Kako ne biste imali ove neplanirane (i često vrlo visoke) troškove – preporučujemo vam da uplatite svoju polisu osiguranja!